Testimonials over iXin

Alle testimonials >

Nieuws van iXin

17 februari 2016

Blog: De belevingsreis van de consument

Hoe zet je een winkelgebied op de kaart? En hoe zorg je ervoor dat tevreden klanten terugkeren? Volgens iXin zijn samenwerking en creativiteit de kernwoorden. Zeker nu. Door faillissementen hebben veel winkelcentra te maken met leegstand. Echter, dynamiek in de retail is er altijd al geweest. Daar is niks nieuws aan. Leegstand geeft ruimte en biedt kansen. Hoe je er invulling aan geeft maakt het verschil. Dat is in ieder winkelgebied anders en dat maakt ons vak zo leuk; innovatie en creativiteit toepassen binnen de mogelijkheden van de (wettelijke) kaders.

Lees verder >

4 februari 2016

iXin viert 12,5-jarig jubileum

Lees verder >

10 december 2015

De retailagenda: de oplossing voor leegstand?

Lees verder >
Deel deze pagina:
Logo iXin
Telefoon 030 - 22 323 94
E-mail info@ixin.nl